close
適合晚上聽的曲子。沉穩之中,帶著一點苦澀...

這位先生醉得不輕:


到底發生了什麼事 - 請見此篇最後那段文字,從「這首歌帶給我一個回憶」開始

Julie London - Cry me a river (HQ Audio)



歌詞 請見此
歌手Julie London(茱莉.倫敦) 簡介1簡介2
另外6種版本,自動播放

完美版本配合美麗照片 再次專心聆聽:



~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~*

Now you say you're lonely
你說你很寂寞
You cried the lone night through
哭了漫漫長夜
Well, you can cry me a river
好吧 你淚流成河
Cry me a river
淚流成河
I cried a river over you
我為你淚流成河



Now you say you're sorry
For being so untrue
現在 你要因為你的不誠實向我道歉
Well, you can cry me a river
好吧 你淚流成河
Cry me a river
淚流成河
I cried a river over you
我為你淚流成河



You drove me
你逼迫我
Nearly drove me out of my head
逼迫到我快要發瘋
While you never shed a tear
然而你卻從未流淚
Remember?
記得嗎
I remember all that you said
你的一字一句深印在我腦海
Told me love was too plebeian
你說愛是粗俗的
Told me you were through with me
你說要和我白頭偕老
And now you say you love me
可是 你說愛著我
Well, just to prove you do
好吧 僅證明了
Cry me a river
你讓我成了淚人兒
Cry me a river
成了淚人兒
I cried a river over you
我為你成了淚人兒


Come on! Come on!
拜託 拜託
Cry me a river
我成了淚人兒
Cry me a river
我成了淚人兒

I cried a river over you
我為你成了淚人兒

~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~* ~*

arrow
arrow
    全站熱搜

    葵妮 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()